ul. Bociana 22a, 31-231 Kraków

O firmie

Nasza misja i kompetencje

Kim jesteśmy?

Jesteśmy autoryzowanym przedstawicielem i dystrybutorem oprogramowania firmy PTC w Polsce. Specjalizujemy się w kompleksowym wdrażaniu rozwiązań firmy PTC związanych z rozwojem produktu, obejmujących pełen pakiet aplikacji Creo (narzędzia CAD/CAM/CAE), system Windchill (system zarządzania cyklem życia produktu) oraz narzędzie Arbortext IsoDraw.

Poprzez wdrożenie rozumiemy dostarczenie wybranych narzędzi, skonfigurowanie ich zgodnie z wytycznymi klienta oraz przygotowanie użytkowników do możliwie szybkiego i efektywnego ich wykorzystania.

Prodart powstał w kwietniu 2004 w związku ze zmianami na krajowym rynku narzędzi CAD. Po wycofaniu się z Polski największego światowego dystrybutora rozwiązań PTC, firmy Rand, Marcin Wojciechowski postanowił wykorzystać wieloletnie doświadczenie zdobyte w polskim oddziale tej firmy i kontynuować pracę z technologiami PTC.

Prodart w liczbach

20

lat na rynku

1210

szkoleń

+180

klientów

+1000

rozwiązanych problemów

Nasz zespół

Nasz zespół składa się z doświadczonych specjalistów, wywodzących się m.in. ze środowisk naukowych i z przemysłu, pracujących długi czas z technologią PTC (niektórzy już ponad 20 lat!), dzięki czemu dysponują dużą praktyczną znajomością systemów Creo i Windchill oraz doświadczeniem zdobytym w trakcie pracy projektowej i naukowej. Dokładają oni zawsze wszelkich starań, by nie tylko rozwiązać napotkane i zgłoszone problemy, ale także by opracowane rozwiązanie było jak najbardziej satysfakcjonujące dla klienta.

To, co dla jednych jest problemem, dla nas jest kolejnym wyzwaniem, z którym się chętnie zmierzymy. “Nie da się tego zrobić” w naszej firmie jest zarezerwowane tylko dla najcięższych i beznadziejnych przypadków, a używane nad wyraz niechętnie.

Nasze kompetencje

Jesteśmy partnerem biznesowym firmy PTC w zakresie sprzedaży i obsługi posprzedażnej oprogramowania PTC. Posiadamy następujące certyfikaty wydane przez PTC, które potwierdzają nasze kompetencje odnośnie sprzedaży, wdrożeń, szkoleń i pomocy technicznej:

PTC Authorized Value Added Reseller

Certyfikat uprawniający nas do sprzedaży oprogramowania PTC na terenie Polski. Gwarantuje on, że podczas sprzedaży i w ramach obsługi posprzedażnej działamy zgodnie z procedurami i wytycznymi PTC.

PTC Authorized Training Partner

Certyfikat uprawniający nas do przeprowadzania szkoleń z obsługi oferowanego przez nas oprogramowania PTC. Oznacza on, że szkolenia prowadzimy zgodnie z metodologią PTC oraz z wykorzystaniem przygotowanych przez PTC materiałów dydaktycznych, a nasi instruktorzy przeszli specjalistyczne szkolenie i dysponują szeroką wiedzą z zakresu nauczanego materiału.

PTC Authorized Service Provider

Certyfikat uprawniający nas do oferowania usług związanych z wdrażaniem rozwiązań PTC. Gwarantuje on, że nasi inżynierowie przeszli odpowiednie szkolenia i uzyskali niezbędne certyfikacje, poświadczające stan wiedzy i umiejętności gwarantujące sprawne wdrożenie rozwiązań zgodnie z metodologią PTC.

PTC Authorized Maintenance Provider

Certyfikat uprawniający nas do wsparcia technicznego klientów z aktywną obsługą serwisową. Oznacza on, że nasi inżynierowie mają odpowiednią wiedzę i umiejętności, by rozwiązywać zgłaszane problemy dotyczące oprogramowania PTC oraz możliwość kontaktowania się z pomocą techniczną PTC w imieniu klienta.

testimonial-team-thegem-person-240
Marek Bargieł
Sales Manager
testimonial-team-thegem-person-240
Marcin Wojciechowski
Właściciel
Realizacja: Agencja Interaktywna CZENZO