szkolenia
Administracja biznesowa systemem PTC Windchill
Nazwa szkolenia | Administracja biznesowa systemem PTC Windchill |
Czas trwania | 3 dni |
Wersja językowa materiałów | |
Wymagania wstępne | Dowolne z następujących szkoleń: |
W trakcie tego kursu poznasz podstawowe zadania administracji biznesowej systemem Windchill. Dowiesz się, jak tworzyć konta i grupy użytkowników oraz jak efektywnie planować i tworzyć strategie zarządzania przechowywaniem informacji. Pozostałe tematy dotyczą cykli życia, obiegów pracy, zespołów i konfigurowania zasad domen. Umiejętności te pozwolą Ci skonfigurować system Windchill PDMLink tak, żeby spełniał oczekiwania biznesowe Twojej firmy. Po ukończeniu tego kursu będziesz odpowiednio przygotowany/a do skonfigurowania i zarządzania podstawową implementacją systemu Windchill w swojej firmie.
Omawiane zagadnienia:
- Poznanie procesów biorących udział w definiowaniu Twojego środowiska biznesowego
- Zastosowanie Organizacji w systemie Windchill
- Tworzenie organizacji
- Tworzenie kont użytkowników i grup i zarządzanie nimi
- Najlepsze praktyki zarządzania organizacjami, grupami i kontami użytkowników
- Konteksty i ich wzajemne powiązania
- Przypisywanie twórców produktów i bibliotek
- Tworzenie kontekstów produktów i bibliotek i zarządzanie nimi
- Rozróżnienie między nazwami obiektów systemu Windchill i odpowiadającymi im nazwami klas typów obiektów
- Tworzenie lokalnych, globalnych, obliczanych i aliasów atrybutów
- Tworzenie podtypów systemu Windchill
- Konfigurowanie układu atrybutów
- Poznanie i ustawianie reguł inicjalizacji obiektów
- Implementowanie niestandardowych schematów wersjonowania
- Tworzenie i definiowanie szablonów cykli życia i obiegów pracy
- Łączenie szablonów cykli życia i obiegów pracy
- Poznanie architektury zasad domen systemu Windchill
- Definiowanie zasad kontroli dostępu
- Poznanie poszczególnych uprawnień kontroli dostępu
- Administrowanie i rozwiązywanie problemów z listami kontroli dostępu
- Definiowanie zasad powiadomień
- Definiowanie zasad indeksowania
- Wykorzystywanie zespołów kontekstowych do stosowania kontroli dostępu
- Wykorzystywanie zespołów kontekstowych i szablonów zespołów do wyznaczania ról obiegu pracy
- Tworzenie szablonów dokumentów w kontekstach produktu, biblioteki i organizacji i zarządzanie nimi
- Sposoby tworzenia szablonów dokumentów CAD
- Tworzenie szablonów kontekstów produktów i bibliotek
- Tworzenie, zarządzanie i edytowanie preferencji promocji
- Poznanie procesów weryfikacji i zatwierdzenia promocji
- Poznanie elastyczności zarządzania zmianami
- Tworzenie reguł powiązań między obiektami zmiany
- Poznanie obiektów zmiany, ich cykli życia, obiegów pracy i szablonów zespołów
- Zarządzanie wyszukiwaniami zapisanymi przez administratora
- Zarządzanie profilami użytkowników
- Zarządzanie widokami systemu Windchill
- Zarządzanie funkcjami kalendarza
- Zarządzanie preferencjami organizacji
- Poznanie funkcji menedżera raportów
- Poznanie ustawień publikowania wizualizacji
- Poznanie funkcji menedżera oczyszczania
- Audyt zdarzeń systemowych